onsdag den 16. december 2009

Så kom den...

Jo, selvfølgelig skal den da kommenteres her, sneen. Og selvfølgelig elsker jeg den da, sneen. Ikke kun fordi den er smuk og kold og blød og vækker alle menneskers indre barn. Det er også fordi jeg elsker det faktum, at hele Danmark går i panik og i øvrigt i stå når det har sneet mindre end en halv dag. Der ligger ca. 10 cm. sne de steder hvor der ligger meget, og busserne er holdt op med at køre. Udenfor mit vindue er der panik, for vejen skråner en smule, og den er sommerdækkenes værste fjende. Er det den globale opvarmning der gør, at fast nedbør kommer sådan bag på os? Jeg ved det ikke, jeg morer mig bare over det. Jeg skal nemlig ikke køre nogen steder, andet end med barnevognen, og den klarer sig, selv uden vinterdæk. Det er muligt jeg ikke morer mig så meget mere, når eftermiddagen skrider frem, og Palle ikke kan komme hjem. Vores bil har nemlig også kun sommerdæk på...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Har det ligesådan. Sidder og griner af alle de andre der ikke kan komme nogen vegne med panikfyldte øjne - indtil min egen mand skal afsted med sommerdæk. Man skal skovle sne foran sin egen dør, før man skovler nogen som helst andre steder.
I øvrigt, igen mange gange tillykke med både eksamen og job, selvom det var en hård omgang, men hvis nogen kan så er det dig!
Knus Puk