søndag den 25. februar 2007

Bliver min søn mon bøsse?

Jeg bliver mobbet ret heftigt. Jeg HADER baby-lyseblå, til gengæld bliver jeg salig og ekstatisk over farven rød, så selvfølgelig ejer Jakob et par røde sutter og sutteflasker. Det er åbenbart meget grænseoverskridende for folk, og de bliver både forargede og chokerede. Det forstår jeg ikke, Jakob ser da ud til at synes, at de smager ligeså godt som de blå...
Men uanset hvad, så må jeg gang på gang forsøge at forklare folk, at man altså godt kan være metroseksuel selvom man kun er 6 måneder gammel!

4 kommentarer:

Prinsessens Mor sagde ...

Gud ja der ER bare noget med dig og rød! Du må købe dig en pige næste gang. Alternativt kigge på min.. eller.. Næh hun ejer ikke meget tøj i rødt hvis noget overhovedet?

Savner dig.

Anonym sagde ...

I want not concur on it. I over polite post. Specially the designation attracted me to read the intact story.

Anonym sagde ...

Amiable brief and this enter helped me alot in my college assignement. Thank you seeking your information.

Anonym sagde ...

Brim over I acquiesce in but I contemplate the brief should prepare more info then it has.