søndag den 11. februar 2007

Forkølet mandag

Så er det den store dagpleje-dag! Tror jeg da nok... Det vil vise sig om lidt når jeg ringer til lægen. Trolden hoster simpelthen så voldsomt, så det lyder som om hans lunger er ved at følge med nogen gange. Og han har tydeligvis også ondt i halsen, for han skærer ansigter hver gang han skal spise. Stakkel. Så jeg håber sådan jeg kan få et eller andet til ham som kan lindre lidt. Men jeg tvivler desværre... Det er jo bare en forkølelse...



Så fik vi samlet vores cd-racks!






















De er ikke specielt kønne, og de er freaking dyre,
men det er SÅ rart at man kan få cd'erne til at fylde så lidt! Vi har ret mange af dem nemlig (cd'erne), og jeg hader alt det plads de tager. Men samtidig er jeg også meget afhængig af musik, så de skal gerne være let tilgængelige.

3 kommentarer:

Prinsessens Mor sagde ...

HOLD da op hvor smart ja! Hvor anskaffer man sådan en dejlig plads-besparer??

Håber snart lillemanden får det bedre. Det er sgu synd :( Kender det jo.. Men held og lykke med dagplejeren også! En god ting; smitterisikoen er lavere i en dp end f.eks. vuggestue :)

Tania sagde ...

F.eks. på www.boligfryd.com. Ja, de sparer rigtig meget plads, men de ER altså dyre!

Ja, det er da altid noget at smitterisikoen er mindre. Puha, jeg synes det er så synd for ham. Nu raller han også når han trækker vejret. Nå, men du er jo ikke den helt rigtige at klage over en lille forkølelse til... Håber jeres pus er ok.

Unknown sagde ...

Hej Tania.

ER du mon stadig aktiv herinde? Jeg har længe ledt efter den holder. Du har vel ikke nogen i overskud!?
Mvh Simon