tirsdag den 6. februar 2007

You win some, you lose some...


Da Lene skrev et af Thomas Buttenschøns dejlige citater i sin blog blev jeg mindet om noget jeg lykkeligt havde fortrængt; nemlig at jeg blev snydt, SNYDT SIGER JEG JER, for en lækker lille intim koncert med herren i sidste uge. Jeg havde bestilt en billet til et foredrag/clairvoyancesession med den super dygtige Dorthea Berg Jensen, og efter at have købt og betalt billetten opdagede jeg, at Thomas Buttenschøn skulle spille i etagen under det lokale, hvor foredraget skulle foregå. SAMME TID, SAMME AFTEN - selvfølgelig! Og prisen var halvdelen af, hvad jeg havde givet for billetten til foredraget.


Så jeg kunne sidde pænt på første række til det i øvrigt utrolig spændende foredrag, og høre folk klappe i lokalet nedenunder, og ellers intet andet. Jeg smuglyttede i mine rygepauser, men det lød så lækkert, at det bare gjorde mig endnu mere bitter over ikke at være der.


For god ordens skyld vil jeg lige sige, at Dortheas foredrag var helt exceptionelt spændende, og det ville jeg heller ikke gerne være gået glip af.


Men Thomas, PLEASE kom snart til lille Haderslev igen!!

1 kommentar:

Prinsessens Mor sagde ...

Det er LØGN`????? Nej altså.. Jeg gad så gerne se Buttenbassen live! Men det foredrag lyder nu heller ikke dårligt. Jeg er blevet dårlig til at komme afsted til sådan noget :(