søndag den 4. februar 2007

Stakkels dreng

Jeg er så frustreret. Jeg kan simpelthen ikke forstå hvad der sker for vores ellers altid glade dreng. Det sidste lange stykke tid har han været fuldstændig ulykkelig hver aften når han er blevet lagt i seng. Virkelig opløst! Og jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre, har næsten hver aften lyst til at give mig til at tude i afmagt. Intet hjælper! Jeg har prøvet alt, han er bare fuldstændig utrøstelig.
Han klør og kradser sig rigtig meget i ansigtet og hovedbunden (hvor hans børne-eksem ofte er værst) når han bliver lagt i seng, det kan godt have noget at sige. Men hvad gør jeg?? Han bliver ved med at kradse selvom eksemet ikke er i udbrud, men så længe det ikke er det vil jeg altså ikke smøre med den "giftige" hormoncreme, jeg har mod det. Så jeg har prøvet med kamille-creme, aloe vera-creme, almindelig fugtighedscreme... Intet lindrer.

Jeg bliver så ked... Det er et helvede for den dreng at skulle falde i søvn hver aften.

HJÆLP!!!

1 kommentar:

Prinsessens Mor sagde ...

Åh.. Der er mange ting jeg vil sige men falder snart om af træthed..

Er ked af at høre det med Jakob. De perioder har vi også haft. Det er drøn-hårdt!!!

Tillykke med jeres nye hjem!

Tillykke med manden i fredags!

Håber snart vi får lidt mere tid sammen. Gotta go - tøsen er vist lidt a la vågen...