onsdag den 21. februar 2007

Ingen sne til os...

Jeg synes det er snyd. Liselotte har lagt billeder ind af den lækreste snestorm. Og hvordan ser der så ud her hos os?

Sådan:
















Jeg havde glædet mig til den snestorm, for Jakob og jeg skal intet andet end at hygge os. Det skal vi nu stadig, men hyggen får ligesom en ekstra dimension når man kan sidde og se det fyger udenfor.

Nå, men nu kan vi da tage op til bedstefar og få nørden til at ordne lidt computerstads, for edb-sprog er ligesom swahili for mig. Og det kan jo også blive en hyggelig tur i sig selv.

1 kommentar:

Prinsessens Mor sagde ...

Fedt med dit nye billede mand! Og også det af jeres.. indkørsel eller hvad det er? Så har man da set lidt af jeres nye hjem?...

Men søde Tania - vi har da fået sne! OG storM! Alt for meget faktisk.. Manden ventede i bidende frost i tre kvarter før der kom en bus (efter arbejde) og min søde veninde Louise kommer og overnatter til midnat - efter sin vagt på Skejby Sygehus. Fordi hun ikke kan komme hjem - til sin kæreste SOM ER KØRT I GRØFTEN! :( :( Fuck jeg er sur på sne!