mandag den 5. februar 2007

Superbåul

Godmorgen.
Jeg vil lige lave et indlæg om noget uventet: Superbowl.
Hvem skulle have troet det? Og nej, til jer som sidder i chok nu; jeg har IKKE set det. Men jeg HAR været inde og hente Palle i stuen her kl. 5.30 da jeg stod op, for at få ham smidt i seng. Manden min har troligt siddet hele (HELE!!!) natten og gloet på det skidt. Jeg forstår det simpelthen ikke. Kan nogen fortælle mig hvad det er, der får et ellers psykisk velfungerende menneske til at tilbringe sin nat på den måde??
Jeg har nogle gange, når der har været Superbowl (de gange, hvor jeg intet fornuftigt har haft at tage mig til mandag morgen) bedt ham vække mig i pausen, for det show der foregår her er da ofte vældig underholdende, med eller uden bare bryster. Men jeg vil nå at få talt samtlige savsmulds-stumper i tapetet BAGVED fjerneren, før jeg har set tv (og især football!) i fem timer i træk!

Ingen kommentarer: