tirsdag den 2. januar 2007

Så er det "endelig" ovre!

Så er det vist langt over deadline for et nyt indlæg på bloggen! Har haft så traaaavlt her mellem jul og nytår, og desværre kan jeg ikke bryste mig af at være specielt overskudsagtig på det her tidspunkt. Tværtimod; jeg kommer ofte til at stresse så meget, at jeg, istedet for at udrette noget konstruktivt, render rundt i cirkler og overhovedet ikke kan NOGET som helst. (Og det gælder også selvom jeg har købt størstedelen af gaverne i starten af november).
Men - både jeg og min familie har overlevet ser det ud til, og selvom min voldsomme jule-/nytårskrise kan være en enorm dræber af familiehyggen, så har vi faktisk trods alt hygget os noget så gevaldigt i år.

1 kommentar:

Prinsessens Mor sagde ...

Hehe.. Dejligt at du har gang i bloggeriet igen :) Har savnet det...

PS. Hvad tænkte min kære moster dog på?