onsdag den 17. januar 2007

Så kan du sgu da også blive fri!!

Øv! Tudetur! Ikke fordi der er egentlig er noget at tude over, men det kommer meget nemt, når man kun har sovet to timer hele natten.
Så hjælper det heller ikke, at den "du er bare en super kæreste og far"-gave man har købt og glædet sig som et lille barn til at give ham, overhovedet ikke var et hit!

Den kære mand har købt sig den knivkuffert, som han har ønsket sig så længe. Så nu skal den jo fyldes med kram, og ønskesedlen bugner af knive og andet køkkentøj fra mærket Victorinox. (Som i øvrigt ikke kan købes i butikkerne - selvfølgelig).
Jeg styrter ned på hotellet hvor vi arbejder, snakker med køkkenchefen og får ham til at bestille et par knive hjem til mig, i troen om, at nu bliver jeg kæreste of the year! Kommer hjem med dem i dag, overrækker ham dem, mens jeg sprudler af forventning om et glædesudbrud af karat...

"Det skulle altså være dem med træskaft... Og desuden er det altså slet ikke den østerskniv jeg ønsker mig... Men tak alligevel, skat."

Han kunne da ligeså godt have trykket på få kæresten til at tude nu!-knappen. Eller... det gjorde han jo faktisk også... Jeg tudede i hvert fald. Dumme mand!!

1 kommentar:

Prinsessens Mor sagde ...

Ååårh søde Tania da.. :-( Jeg vil i hvert fald gerne give dig en medalje som bevis på at du ER kæreste of the year! Sikke sød du er (surprise..) Jeg gør aldrig sådan noget..