tirsdag den 23. januar 2007

Det bliver en grusom aften!

Åh gud... Nu kan jeg ikke holde det ud mere. Bliver nødt til at rydde op i den ca. 30 cm. høje stak af diverse mere eller mindre ukendte papirer, jeg har fået samlet sammen på sofabordet. Jeg har forsøgt at lukke øjnene hver gang jeg gik forbi og orkede bare ikke at gå igang, fordi jeg ved den store stygge oprydningsdag ligger lige om hjørnet, nemlig om halvanden uge når vi flytter.
Men nu går det ikke længere. Der ligger alt fra pizzamenuer over skolearbejde til årsopgørelser og budgetter, og nu SKAL det sorteres. Suk. Jeg ved ikke hvor jeg skal starte.
Ønsk mig held og lykke...

1 kommentar:

Prinsessens Mor sagde ...

Held og lykke! Eller skulle man spørge "hvordan gik det?"

Jeg kan sige at jeg er i PRÆCIS samme situation! Jeg havde PRÆCIS samme ide i går (har åbenbart et sofabord magen til) MEn.. den gik ikke. Jo jeg smed en kuvert og et blad ud men så heller ikke mere.