søndag den 7. januar 2007

Uh, tilbage blandt mennesker fra i morgen!

Så går det løs i morgen. Praktik. Uha, jeg føler mig slet ikke klar. Tiden er fløjet afsted, og nu skal vi pludslig i praktik i fem uger! Det er så lang tid siden jeg har lavet noget som helst, så det at blive kastet direkte ud i praktikken, det er noget af en mundfuld!
Men det bliver nu rart. Jeg har helt nydt at skulle forberede mig, diskutere undervisning og for den sags skyld pakke en taske! Og i morgen tidlig skal jeg smøre en madpakke, hvor vildt er det!? Kan nærmest ikke engang huske hvordan man gør! :-)

Det bliver godt at komme i gang, ikke mindst fordi jeg tror det vil hjælpe en del på mit energi-niveau. I al den tid jeg har gået herhjemme har jeg været stresset, forvirret og fuldstændig tappet for al overskud, på trods af, at jeg intet har skullet om dagen.
Så jeg tror det bliver godt for mig - psykisk og fysisk - at komme ud blandt folk igen og føle mig som et voksent menneske.

2 kommentarer:

Prinsessens Mor sagde ...

Det bliver nemlig SUPER godt for dig! Du bliver i hvert fald ikke MERE stresset det er jeg sikker på!

Held og lykke med det Tania. Du bliver en fantastisk lærer gør du! Måske du vil undervise Kamille My? Engang i fremtiden...

Tania sagde ...

Jeg ville ELSKE at undervise KM! No doubt hun ville blive yndlingseleven :-)