torsdag den 11. januar 2007

Giv mig enten vinter eller sommer!

Jeg prøver virkelig at være sådan en, som kan se det hyggelige i al slags vejr, men jeg hader altså når det stormer og pisker ned, som det har gjort de sidste mange dage nu.

Det er meget hyggeligt en enkelt dag eller to, hvis det vel at mærke er dage hvor jeg kan sidde inde med en kop te, lækker musik og stearinlys. Men når det bliver ved og ved, og jeg skal vade rundt ude i det, så synes jeg altså ikke det er sjovt mere!

Det er januar, for pokker! Lad os da i det mindste se noget af det her:

















Sådan skal vinteren se ud! Kan vi ikke få det, så kan vi ligeså godt få noget sommer istedet. Den her våde mellemting er simpelthen en pestilens!

Desuden dur jeg bare overhovedet ikke til at skulle blive indendørs, jeg får en kvælende klaustrofobisk følelse, når jeg ikke kan komme ud. Det føles f.eks. som årtier siden jeg har gået en tur med barnevognen, og det nager mig noget så gevaldigt! Det går også ud over den stakkels mand, som bor sammen med mig. Godt han ved af erfaring, at det er årstiden der gør det, og intet andet.

1 kommentar:

Prinsessens Mor sagde ...

HØRT! Det med vejret...