torsdag den 8. marts 2007

Godmorgen.

Sønnike syntes han skulle stå op sammen med mig idag. Normalt irriterer det mig lidt, for morgenerne er det eneste tidspunkt på dagen jeg har helt for mig selv - uden mand og søn. Men idag er det faktisk rigtig hyggeligt, for han er så glad og sidder og kagler som en anden dværg-Lotte Heise med penis. (Og der er ca. ligeså meget mening i det han siger).

Så vi kan sammen sidde og holde øje med hvordan det bliver lysere udenfor vinduet, heldigvis i et meget hurtigere tempo end for et par måneder siden. Det er godt der er noget der tyder på at foråret trods alt har tænkt sig at vise sig igen i år! Det savner vi.
Men indtil da må vi klare os med tændte stearinlys, morgenkaffe og stille radio i baggrunden, mens vi nyder hinanden.

Ha' en god dag derude.


2 kommentarer:

Prinsessens Mor sagde ...

Har smuksak været til fotograf? Eller hvem har bilde-feret?

Hvad er det man skal høre i dit forrige indlæg? Tror ikke linket virker..

Snart ses vi. Alle sammen. YAY!

Tania sagde ...

Nææh, Jakob? Det er da mutti her der har været bilde-graf.

Hos mig virker linket fint??
Det er Silver City, prøv det her:

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=81143269