fredag den 2. marts 2007

banan-fredag

Mmmm, jeg har lige bagt banankage. Den står og køler af med smeltet chokolade over henne på køkkenbordet. Jeg elsker banankage. Eller det vil sige, i dette tilfælde bananmuffins, for midt i dejen kom jeg i tanke om, at vi smed franskbrødsformen ud under flytningen. Men de ser nu ikke så ringe ud alligevel. De ser MEGET hjemmelavede ud, men det gør heller ikke noget.

Henne på gulvet leger mand og søn. De er vidunderlige. Jeg kan godt lide fredage. Især denne.

2 kommentarer:

Prinsessens Mor sagde ...

Nøj hvor du får blogget kvinde! Det er fedt...

Skrev jeg nogensinde om mine bananmuffins i min blog? FOr ellers er det da noget af et sammenfald.. Det er ikke mange dage siden jeg.. "bagte".. De var ikke noget hit. Flade. Og måske lidt for sunde...?

Tania sagde ...

Der er jo mange gode emner at blogge om for tiden ;-)
Næh, har ikke læst om dine bananmuffins, men ja, det er da lidt sjovt. Mine blev nu gode. Men ikke særlig sunde :-)