tirsdag den 5. juni 2007

Xamen - part two

Et ni-tal. Så det er jo ikke helt skidt. Indtil videre står der altså to ni'ere og en ti'er på eksamensbeviset, og det kan man vel godt være stolt af. Bare ærgeligt der er to år tilbage til at ødelægge alt i.


Jeg vil gerne sige tak til:

Daniel Stern - for affektiv afstemning
Heinz Kohut - for optimal frustration
John Bowlby - for udviklingsstier
Erik Erikson - for eksistenskriser
Dion Sommer - for resiliens
Puk - for diskussioner og maaasser af kaffedrikning
Palle - for at bære over med min midlertidige kællinge-tilstand forårsaget af stress
Jakob - for at lette min stress med sit smil
Producenten af den kop kaffe jeg drak lige før eksamen - for tilsyneladende at give mig magiske kræfter

1 kommentar:

Prinsessens Mor sagde ...

Ej vil du da lige holde op dame! Så flotte karaktere og så siger du at du har to år til at "ødelægge alt i"???!!! Selvdestruktivt og pessimistisk! Puuhhaaaa! Føj tania Føøøjjjjjjj!

:D