lørdag den 16. juni 2007

Snot

Nå ja, hvis man alligevel skal være syg kan man ligeså godt få hele familien med på idéen. Så nu vælter vi rundt i forkølelse herhjemme. Manden har det værst - selvfølgelig.
Og med møgvejr, snotnæser og for få penge til at kunne online-shoppe er tilværelsen faktisk ret deprimerende i øjeblikket.

Det eneste jeg i øjeblikket kan se frem til er "Idol gives back" i aften. Så vidt jeg kan se i reklamerne skal Jack Black synge "Kiss from a Rose". En spasmager som jeg elsker og en sukkersød sang der bringer minder frem. Det skal nok blive godt.

Glædelig våd lørdag derude.

3 kommentarer:

Prinsessens Mor sagde ...

Ej hvor sjovt! Jack B var bestemt også højdepunktet for os! Han ER bare for genial den mand!

God bedring til stakkels jer :(

Ps. Så Glæsels Grillerier i Bilka i går og tænkte at du jo snart har føller... ej bare spas. Har aldrig hørt om bogen før jeg læste dit forrige indlæg.

Uden Relevans sagde ...

GOd bedring :o)

Tania sagde ...

Tak til jer begge. :-)
Det går bedre for både sønnike og jeg. Manden er naturligvis stadig døden nær.