mandag den 25. juni 2007

Oh misery!

... Thy name is insomnia!




Mand, hvor jeg glæder mig til den kop kaffe der hvæsende løber igennem maskinen lige nu. Som et barn til juleaften. Nu har jeg de sidste par dage, i et håb om at moccaen var skyld i den søvnløshed der sniger sig ind på mig så snart jeg tænker på at gå i seng, undladt det daglige tilskud af mit yndlings-vitamin; koffein. Men uden held. Jeg har alligevel brugt størstedelen af de seneste nattetimer på at stirre fascineret på vores loft, så nu kan det være ligemeget. Skal det alligevel være sådan, så kan jeg ligeså godt fylde mig så meget med espresso, latte og cappuccino, at de brasilienske kaffe-bønne-plukkere (?) kommer på overarbejde.

Hvis jeg spiller kostbar nok, så vil søvnen vel på et eller andet tidspunkt komme til at savne mig. Ikke?

Nu brummer maskinen sin "jeg er færdig"-melodi.

Skål!


2 kommentarer:

Prinsessens Mor sagde ...

Ja så fik vi da i hvert fald skriftstørrelsen op i en størrelse hvor vi alle kan være med - også de halvblinde :D

Men søde pige det lyder ikke godt med manglende søvn.. Det er dog lidt det samme her ;)

Kaffe er gååårt!

Tania sagde ...

Skriftstørrelsen...? Den er da den samme som på de andre indlæg...?

Jeg hader søvnløshed. HADER DET, HADER DET, HAAAADER DET!!