tirsdag den 31. juli 2007

I'm in love!

Som jeg ALTID er når jeg ser hende.


Det her er den første sommer i flere år, hvor jeg ikke har set hende folde sig ud live og fylde en scene med mere karisma end hele Rolling Stones tilsammen, og da jeg for lidt siden så hende i Go'morgen Danmark blev jeg helt trist. Jeg kan da ikke undvære det årlige skud Beth!! Hun er mit dope - fungerer i hvert fald ligesådan, for jeg er høj som ind i helvede når jeg på rystende ben vakler fra en koncert.
Det er svært ikke at løbe ned og købe den nye plade. Men man har jo fødselsdag lige om snart, og mon ikke opmærksomme mennesker har opsnappet de vibrationer jeg udsender når der reklameres for den i flimmeren? Jeg håber.

1 kommentar:

Prinsessens Mor sagde ...

WHAAAT? Nyu plade? I morgen-tv? HVorfor ved jeg ikke sådan noget?? Ejjj.. måske jeg lige tænder i håber om den genuds.