søndag den 8. juli 2007

I love my life...

Åh, hvor er jeg dog ynkelig. Sidder fast her i min hybel i min sommerferie, og står op på et tidspunkt hvor jeg lige kan nå at se lidt blå himmel i ca. en halv time før skyerne overtager himmel-herredømmet. Manden arbejder til kl. 22, og har i øvrigt bilen hver dag, så de vilde udflugter bliver det ikke til for sønnike og jeg.
Jeg er kronisk træt fordi øglen i en alder af 11 mdr. stadig synes han skal vågne 3-4 gange i løbet af natten, og alle mine kammersjukker er helt spontant smuttet på 14 dages afbudsrejse til de varme lande.
Så tror man man kan sætte sin lid til sine yndlingsblogs, og få lidt underholdende læsestof dèr, men men... De er naturligvis sat på standby, fordi alle er på F...ING ROSKILDE!

Regn eller ej, jeg ville elske at være smurt ind i mudder, hvis det betød jeg havde muligheden for at se Bjørk og Muse folde sig ud!


Klynk, klynk, klynk...

1 kommentar:

Prinsessens Mor sagde ...

Søde skat (og jeg skriver lige den her kommentar for 3. gang idenfor de sidste par dage. Vores net har været TOTALT dumt, så mit svar er åbenbart ikke blevet postet før den smed mig af. Nå rolig nu lene.) Meeeen du har jo MIN kedelige blog at læse :D FOr jeg er også sådan en ynkelig hjemme-én der går glip af alt det sjove. Ham Buttenschön får jeg vist heller ikke at se fredag :( Ingen kan jo passe vores elskede kid. Ordentligt ;) Ej bare gas det sidste. VI SESSSSS SNAAAart!