onsdag den 6. december 2006

"Sådan noget pjat, sådan gjorde vi da dengang vi var børn..."

Prøv nu og hør, folkens;
Det er muligt, at du ikke fejler noget selvom din mor storrøg mens hun var gravid med dig og det er ikke sikkert, at dine børn har fået allergi selvom du har brugt sæbe og produkter med parfume og tilsætningsstoffer.
Det kan godt være, at dine unger har det helt fint selvom de har fået lov til at ligge på maven som spæde, og selvom du ikke har serveret dem økologisk mad.
MEN LAD VÆRE MED AT SIGE, AT DET ER NOGET PJAT HVAD SAMTLIGE LÆGER, JORDEMØDRE, SUNDHEDSPLEJERSKER OG ANDRE KLOGE MENNESKER SIGER!
Der er en grund til, at de siger som de gør.

Ingen har nogensinde påstået, at ALLE, som bruger gå-stol udvikler sig langsomt, eller at du kan være sikker på at blive allergiker, hvis du ikke bruger svanemærkede produkter. Men det er altså fakta at risikoen er større, så er det så så slemt at prøve så vidt muligt at vælge hvad der, ifølge eksperterne, er det bedste for mit barn??

Jeg ved det er ment i en god mening, men lad venligst være med at få mig til at føle mig som den mest pylrede mor, fordi jeg prøver at gøre det rigtige!!!

Ingen kommentarer: