fredag den 15. december 2006

Hot: juletræ! Not: mug!



Jubii, vi har fået juletræ i år! Det har jeg gerne villet have de sidste tre år, men har ikke haft mulighed pga. de to vilde dyr vi havde (katte, men jo, de var vilde!!!).
Men NU står der et lille fint, rigeligt pyntet træ inde i min stue! Helt perfekt timing, nu hvor det er Jakobs allerførste jul.















Jeg glæder mig til at flytte. Glæder mig så meget at det slet ikke er til at beskrive. Alting rådner op her, der er mug og skimmel i vindueskarmene og væggene er sorte. Har simpelthen ufattelig dårlig samvittighed over, at min søn skal udsættes for det her. Tanken om hvilke meget, meget usunde sporer og bakterier der må være i luften uafbrudt giver mig kvalme. Han ligger i liften og sover lige nu. Han næse lyder helt stoppet. Det gør den altid. Og han hoster. Jeg tror det er pga. luften her. Gud, hvor bliver det godt når vi flytter!!! Jeg tæller ned... Kun halvanden måned endnu...

Ingen kommentarer: