onsdag den 8. august 2007

V's landsmøde

Nu skal den kære statsmedister og hele hans slæng af disciple sørme holde landsmøde i vores lille by, og oveni købet på hotellet hvor manden min arbejder som kok. Selvom jeg, barnlig som jeg er, fristes til at gå i garagen for at tælle malingresterne eller give Palle en opskrift på "chicken-sushi", så vil jeg for en god ordens skyld (i tilfælde af, at nogen skulle se dette og tro det er en seriøs trussel) LOVE, at jeg holder mig i skindet og bliver langt væk fra hotellet i weekenden. Ikke mindst fordi der - hvis man skal dømme efter opbuddet af bodyguards, politi og vagter - åbenbart forventes et enormt terrorangreb på den "store" mand, højst sandsynligt med selveste Osama i spidsen. Har I husket at tjekke om der mangler nogen passagerfly nogen steder?
Christ, Anders! Så er du heller ikke vigtigere! Hvis jeg var terrorist (og jeg understreger igen, at det er jeg IKKE - så tit), så ville der stå mange navne før dit på hitlisten.

5 kommentarer:

Prinsessens Mor sagde ...

HA HA HA HA :D

Anonym sagde ...

Måske du ikke er en terrorist, men hva så med ham betteskid... Han er da en terrorist.. ha ha ha.

Tania sagde ...

I stor stil! Jeg har også overvejet at instruere ham i et angreb. Det bedste ved ham er jo, at han helt naturligt kan lave kemiske våben! ;-)

Anonym sagde ...

Hvis man så fandt på et fantastisk plot, hvor himmel og hav ville stå i bevægelse i Haderslev, og scener fra noget lignende en dommedags-film ville udspille sig på det pågældende hotel.. Mon ikke den thriller ville falde pænt til jorden, hvis Anders i bedste James B-stil selv skulle sige replikkerne med den nasale stemme..

Tror bare et halv-kedeligt pressemøde med naturbaggrund, vandglas på bordet, og dækning af de to danske kanaler og måske et par lokale journalister passer bedre til statsmedisterens image.. Han mener det nok meget godt, men nogen stats-mørbrad er han jo ik´ ligefrem at se på..

Tania sagde ...

Gnæk gnæk gnæk... Jeg kan se (og høre) det for mig!