lørdag den 4. august 2007

Musik, musik, musik

Hvor er Youtube da en fantastisk side! Blev lige inspireret af Prinsessens Mor og alle hendes links til at kigge lidt rundt derinde, og jeg opdager en masse nyt hver gang jeg gør det.
F.eks. har jeg lige opdaget, at mine elskede Muse har lavet en version af den sang, Jakob må være allermest offer for herhjemme. Min ellers noget så yndige sangstemme (???) må nu nok bukke sig i støvet for Matthew Bellamys røst, men jeg har jo heller ikke det vildeste rock-arrangement til at læne mig op ad.

Og nu jeg alligevel var derinde (på Youtube), så fandt jeg tilfældigvis en masse lækkert med en mand jeg næsten helt havde glemt: Tricky!
Til alle der også er fascinerede af denne fede og ret alternative musiker, så kommer der lige et par links.
Evolution Revolution Love (med Ed Kowalczyk)
Broken Homes (med PJ Harvey)
Og så selvfølgelig Poems, som er den fedeste!!

1 kommentar:

Prinsessens Mor sagde ...

OH YES!
Og fedt da han var med Massive Attack!
Og fedt da han var med i Det Femte Element!
Og da også lidt fedt at han var gift med Björk :D