mandag den 9. april 2007

En lang uge

Var I begyndt at opgive mig?
Jeg er nu tilbage efter et langt, hårdt sygdomsforløb. Det var forfærdeligt! Jeg lå næsten for døden! Men nu er jeg ovenpå igen, så frygt ej. Halsbetændelsen fik ikke has på mig!!!

Jeg har dyb respekt for alle jer, som har lignende infektioner flere gange om året. Jeg har haft SÅ ondt af mig selv og synes det har været fuldstændigt frygteligt! Det er ufatteligt sjældent jeg har feber, og har ikke haft influenza ligeså længe jeg kan huske. Så er en hel uge med 40 i feber godt nok et helvede!
Det skal så også siges at jeg jo er selv med Mester Jakob hele dagen for tiden pga. mandens nye job (han er kun hjemme om natten), så aflastning har jeg måttet hente udefra.

Men som sagt; jeg er tilbage! (Nu er I advarede).

1 kommentar:

Prinsessens Mor sagde ...

Nyt job? Palle? Fortæl!

har lige linket til din blog i mit indlæg ;)

Godt du er tilbage - jeg kigger jo forbi herinde hver dag og du har været savnet :)