onsdag den 9. juli 2008

Rygestop I

Så er projekt snart-eks-ryger igangsat! Nej nej, jeg er sgu da ikke stoppet endnu, er du sindssyyyg!!!???
Næh nej, men har været på anerkendt rygestop-kursus på anerkendt apotek her til formiddag. På et apotek... så skulle man nok tro de ville prøve at prakke én deres nicoretttinell-produkter på. Korrekt. Heldigvis kunne jeg jo fremvise en bette topmave og sige "det tror jeg desværre ikke man må når man er gravid".

Anyway, idag og så de næste fire onsdagsformiddage skal gå med skulderklap og løftede pegefingre, og forhåbentlig munder det hele ud i et fuldt stop. Altså rygestop.
Men denne gang fik jeg strengt besked på, at jeg ikke skulle stoppe endnu... Huh???
Næh, jeg skal i stedet være meget opmærksom på hvilke cigaretter der er vigtigst for mig, og hvilke jeg bare ryger for spas. Jeg kunne jo evt. give mine cigaretter karakterer, sagde damen. Men det kan jeg ikke overskue. Skal det så være efter den gamle 13-skala, eller den nye 7-trins-skala? Eller måske en skala fra 1-10??
Jeg nøjes med at fokusere på ikke at ryge for mange hygge-smøger, og så i øvrigt bruge bloggen som rygestop-dagbog.

Jeg har en uge tilbage til at tillade mig niko i. Så går det løs. Jeg må hellere tage mig en smøg.

1 kommentar:

rygestop sagde ...

I would like to thank you for the efforts you have made in writing this article and i am hoping the same best work from you in the future as well.