torsdag den 27. december 2007

Jeg ved godt det er jul, men...

Hvis noget bliver min død på dette studie, så er det det linjefag jeg desperat valgte fordi man SKULLE vælge noget kreativt: billedkunst. Jeg synes ellers det var så hyyyg'ligt før i tiden at sidde og lave mine kedelige spartel-malerier eller skitsetegninger, og så var de jo også pæne som pynt... Problemet er bare, at "spartel-malerier", "pæn" og "pynt" er nogle af de værste fy-ord man kan bruge hvis man har tænkt sig at tage billedkunst seriøst.

Og jeg vil virkelig gerne tage billedkunst seriøst! Men det dræber bare lysten SÅ meget, når der er flere regler og mere teori end i den værste matematiktime (ja ja, det var lige det værste jeg kunne finde på). Så i stedet for at føle det er godt at lære en masse nye teknikker og i stedet for at elske at forbedre mig, så sidder jeg fuldstændig febrilsk og skribler på samme stykke papir indtil der går hul i det, og synes efterhånden, at jo mere jeg prøver, des mere ligner det Jakobs tegninger - eller forsøg på samme.

Og jeg skal til eksamen i lortet til sommer! Bæ!

Pyh, jeg bliver helt stakåndet bare af at skrive om det...

Faktisk tror jeg jeg skal bruge en papirspose...

AAAaaarrrgghh!!!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Har været der. Nægtede at følge reglerne sådan random boheme-agtigt.

Vil skide på perspektiv - øffede jeg - og ond, ond, ond lærer gav mig dårlig karakter!
Held og lykke mæ'et :)

Tania sagde ...

Hehe, åh det er rart at høre jeg ikke er ene... alle andre virker som om de bare bliver viiiiildt inspirerede hele tiden, mens jeg bare bliver mere og mere irriteret. Må håbe jeg kan tilfredsstille min (onde, onde, onde) lærer nok til liiige at nå over dumpegrænsen.

Anonym sagde ...

De faker det. Hele bundtet :)
Når/hvis du får lavet noget så smæk det på bloggen - så vi kan lave det gyldne snit på det!!

Tania sagde ...

Tak for det. Det giver lidt håb. :-)

Raj Chandrakant sagde ...

Har du noget kærlighedsproblem? Jeg kaster en kærlighedsformel til dig for at hjælpe med at løse din kærlighed i dag! Kærlighedsformularer, der aldrig mislykkes. Arbejder selv i de mest vanskelige situationer. E-mail i dag !. Find din sjælskammerat. Ægte healer. Meget overkommelig. Retssager staver. Strong Love Spells.kontakt os
E-mail ______ Templeofanswer @ hotmail. co .uk
Ring / Whatsapp ____ +234 8155 42548-1