tirsdag den 2. oktober 2007

Update på mit liv:

  • Har netop læst dansk. Om nykritiske, konstruktivistiske, strukturalistiske og postmoderne analysemetoder. MAJE spændende...
  • Kæresten lavede popcorn, og jeg fik lidt af dem op til mit lektie-bord, fordi "jeg da også skulle mærke at det er Champions League-dag".
  • Jakob går og går. Han er så stolt. Og moderen ligeså.
  • Dilemmaet om baby nummer to er stadig et dilemma. Lige nu er pladsmangel hovedproblemet.
  • Jeg stikker af hjemmefra i weekenden, for at lægge al min fokus på billedkunst. Ved bare ikke hvorhen. Nogen der har et sommerhus jeg kan låne gratis??
  • Jeg har spist mine popcorn, men der er stadig Champions League.
  • Jeg har opdaget, at jeg synes engelsk grammatik er spændende. *CHOK*
  • Jeg har også opdaget, at nykritiske, konstruktivistiske, strukturalistiske og postmoderne analysemetoder er lige så godt som varm mælk og sovepiller.
  • Kan man ikke godt have to børn til at dele et værelse på 6 m2?
  • Hjørnespark. Stadig Champions League. Jeg går i seng nu.

Ingen kommentarer: