onsdag den 5. september 2007

Dilemma

Ak, et ret seriøst dilemma stakkels jeg befinder mig i lige nu - og faktisk har gjort længe.
(Og jo - denne gang ER det faktisk lidt seriøst!)

Jeg vil gerne have en baby mere. There. Eller... Jeg vil gerne have mange, men èn af gangen. Og jeg vil virkelig, virkelig, virkelig gerne have nummer to NU. Jeg tænker på det mange gange hver enenste dag, og kun èn ting står i vejen for det:

Jeg vil virkelig, virkelig, virkelig også gerne være færdig med mit studie til tiden (hvilket er om to år).
Problemet er, at skulle det ske, at jeg om knap et år igen ligger på fødeafdelingen og skriger "bloody murder", så jordemødrene og Palle skal slås om hvem der har mest ret til at stikke af, så hverken kan eller vil jeg kombinere studie og barsel igen, som jeg gjorde med Trolderik.
Og gør jeg ikke det, så betyder det i hvert fald et års udsættelse af titlen "færdiguddannet", og det ville bare ærge mig så meget.

Men min krop og min sjæl SKRIGER efter at være endnu mere mor, og jeg kan slet ikke finde ud af om det er dem eller hjernen der skal have lov at dominere.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Frisk nok. Du skal gøre hvad du mener er bedst for dit liv... Ikke hvad der er bedst for din omgangskreds, eller hvad din omgangskreds synes.
Men der er jo lige det der med at man på en eller anden måde skal insimineres før man kan blive gravid ;-) Sørg for at få den del på plads også.
Hilsen ham du ved ...:-)

Tania sagde ...

Det har jo intet at gøre med hvad mine omgivelser mener. Men at det er to sider af mig selv som ikke kan blive enige.
Og ang. insimineringen: Ham, hvis job det er, vil meget gerne både lave (!) og have et barn mere. ;-)

Prinsessens Mor sagde ...

WÅÅÅRT? HVad siger du? Er helt i chok mand... Men.. på den gode måde.. Holy cwap en nyhed! I overhaler i hvert fald os på det punkt så!!