fredag den 25. maj 2007

Slut med Black Power!

Nu står den på sukker- og koffeinafvænning og detox. Det første bliver svært, men er overskueligt. Det er det andet der er udfordringen; for jeg er både mor og studerende (lærestuderende oveni købet!), og hvordan man kan udfylde de to roller succesfuldt uden half'n half mocca/blod i årerne, er meget svært for mig at se! Men det MÅ kunne lade sig gøre, og det er absolut nødvendigt.
For efter et par gange at have oplevet hovedpine og utilpashed de dage hvor jeg IKKE har fået min kaffe (og efter at have udelukket at en lille nisse lister ind og drysser vanedannende midler i mit kaffepulver om natten), må jeg konstatere at jeg er dybt afhængig af det sorte stads. Så nu er det slut!! Jeg er forberedt på koldsved, rysteture og masser af smøger*, men det skal nok lykkes.
Findes der mon selvhjælpsgrupper man kan melde sig til?





*Ja ja, man skal jo starte et sted!!

Ingen kommentarer: