søndag den 12. oktober 2008

Lidt mere update...

Nøj, hvor er det egentlig nemt at være negativ. Jeg skal lige have slået noget fast: klynker vist lidt for meget, men misforstå mig ikke - jeg er altså glad, folkens! Nu skal I høre hvorfor:

  • Sønnike og jeg lavede Halloween-græskar-lygte i går, og staklen trippede forventninggsfuldt rundt indtil det blev mørkt nok til at tænde den. Flere timer. Der skal så lidt til at glæde ham.
  • Jeg skal hver dag finde mig i Jet Li-inspirerede cirkelspark på mine indvendige organer, og det er fedt hver gang. Elsker det.
  • Blev vækket med det varmeste kys i går aftes, efter jeg var faldet i søvn på sofaen, af sød, sød mand, som jeg ellers kun havde klaget og brokket mig til hele dagen.
  • I morges, da jeg gik ud med skraldet, hørte jeg at knægten gik i mine skuffer i køkkenet. Fór ind og var klar til at skælde ud over pilfingeriet, og der stod Jakob og var ved at sætte en ny pose i skraldespanden for mig.
  • Jeg har købt en rulle brunkagedej, lige til at skære ud og smide i ovnen. Jeg har det allerede med julen, som Jakob har det med Halloween-græskar-lygter.

1 kommentar:

Ingeborg sagde ...

Færdig brunkagedej? Man skulle tro, det var gudsbespottelse i jeres hjem!? ;-)