onsdag den 25. juni 2008

Baal og Angelique

Nu giver jeg op. Har - siden tøserne og jeg kom ind på snakken i går aftes - søgt med lys og lygte efter et videoklip med Baal fra dengang de til Grand Prix Nostalgi-showet kreerede en genial udgave af Dario Campeottos Angelique. Måske var det i virkeligheden det sceniske udtryk der var det mest fascinerende ved den optræden, men husker det tydeligt og ville forfærdeligt gerne vise det til pigerne, som er gået glip af oplevelsen. Kan det passe at der her var en ting internettet ikke kan klare?? Øv.

2 kommentarer:

Prinsessens Mor sagde ...

Det tror jeg desværre godt kan passe ja. Jeg har det på et godt gemt slidt vhs-bånd et sted.. Det var fedt!

Unknown sagde ...

Kan godt nok ikke hjælpe med en video fra showet, men jeg har sangen liggende som mp3 - send en mail og så sender jeg den over =)

jonas snabel-a hellosailor.dk